Välkommen till mig & min värld

torsdag 30 juli 2015

Semestern närmar sig sitt slut.....

Igår åkte finaste mannen mot jobbet i Gävle vid 07-tiden - för att sedan tillbringa natten i Gävle (snyft)
Lillprinsen hade frissatid inbokad hos Trollungen nere i backen....behövdes vill jag lova :)
Nu är han nyklippt innan skolan börjar igen den 19:e augusti (och innan jag börjar jobba på måndag). Det är 2:a gången han låter ngn annan än frissan i Björksätrasalongen klippa honom.



Solen har tittat fram igen (lite längre stunder än tidigare) men ngn värmebölja kan vi inte prata om - inget bad för mig i sommar inte...ha ha ha = familjens badkruka i egen hög person
Idag ska jag sitta ute på balkongen och försöka läsa klar "jobb-boken"
Min balkong = mitt lugn i världen


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar