Välkommen till mig & min värld

tisdag 14 juli 2015

Sol och fika.......

Igår bakade lillprinsen och jag en Smultronkaka...som inte blev så god enligt min smakfulla provsmakare (men han gillar inte bär och han gillar inte när det är för sött....ha ha ha....och denna innehöll smultron och maräng = mycket socker). Men finaste mannen och jag gillade den :)


Idag tog lillprinsen och jag med oss lite kaka och gick hem till bästa PirMo (syster/moster och svåger/guffa). Vi bjöd helt enkelt in oss på fika :)


Vi fick även följa med till Gustafsängs Trädgård för att plocka tomater....50kr/kg kostar de visserligen....men de slår alla tomater i affären med hästlängder....så sjukt goda....och vi ska inte tala om doften i växthuset.....mmmm!


Till min lycka hade de 50% på alla blommor....jag som hade tänkt köpa mer blommor till min balkong...men inte hunnit gör detta ännu.
Vi siktade in oss på rosa/röda blommor :)


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar