Välkommen till mig & min värld

söndag 26 juli 2015

Grå är också en färg......

Vaknade till ett stilla regn....men vad gör väl det.....vi har suttit ute på balkongen iaf (finaste mannen och jag)
Vi har ätit både lunch & middag ute....vi satt där ute till kl 21:00 och då var det bara 11*C


Innan lillprinsen kom hem kl 19:00 hann vi med en sväng till XXL samt Lager 157 i Valbo. Vi handlade lite.....finaste mannen handlade mest :)
Jag köpte iaf en stickad tröja åt mig själv för 50kr - bra pris....och det är inte så ofta jag handlar ngt till mig själv.
Vi var även förbi en sväng hos katterna - vet inte när min fina syster & co kommer hem....men jag tror de kommer hem på tisdag :)

Lillprinsen kom som sagt var hem kl 19:00 - jag mötte upp vid Statoilmacken. När vi nästan var hemma började tårarna komma.....och sedan satt vi en stund och kramades medans tårarna rann nerför hans kinder. Han har inte visat sin pappa att han har varit ledsen - de brukar ju hälsa på farmor varje gång lillprinsen åkt till sin pappa.
Nu är det en ny fas i hans liv hos pappa

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar