Välkommen till mig & min värld

onsdag 15 juli 2015

"Åskar" kom på besök.....

Idag cyklade lillprinsen och jag till bästa L&A för att hämta lite rabarber *tack*
På dagens agenda stod "Göra egen rabarbersaft"
Lillprinsens favoritsaft
1 liter rabarber
2 citroner
2 liter kokande vatten
Låt stå över natten
Sila och söta med strösocker efter eget tycke & smak
Saften blir koncentrerad, så man får spä med vatten


Idag fick jag post fr min blivande chef.....en bok som ska läsas innan höstterminen börjar...eller eg innan studiedagarna 13-14/8
Tur att den visst är lättläst och att jag har 2 1/2 vecka kvar av min semester


När jag satt ute på balkongen och läste samt njöt av min latte blev himlen lite mystiskt mörk....hmmm...."Åskar" kom på besök idag! Jösses vilken åskskur det kom!
Den här "Åskar" tittar inte förbi så ofta som tur är och inte är han så långvarig heller ;)
Nu blir det sängen....så söta drömmar alla fina

kramkram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar