Välkommen till mig & min värld

fredag 17 juli 2015

Fredag igen.....

Igår kväll kom finaste mannen hem igen....Gu' så jag hade längtat efter honom! Han sov 2 nätter i Gävle och det var fööööör mycket.....Jag är bara hel när jag har båda mina fina hos mig
Jag älskar dem av hela mitt hjärta

Min fina lillprins vaknade 03:45 i natt och var ledsen. Jag frågade vad det var.....han kunde inte svara men tårar rann nerför hans kinder. Det han inte vet är att hans farmor somnade in 03:45 igår natt.
Ljuset han tände igår morse för farmor brinner än ute på balkongen.
Hans sorg är hans sorg....han vill inte att hans pappa ska ringa och prata med honom....han säger att han mår bra nu....men den kommer att variera och jag har lovat att förklara och svara på hans frågor så gott jag kan när han frågar.


Anne Ankas bild lånad fr Facebook

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar