Välkommen till mig & min värld

söndag 5 juli 2015

Vart tog helgen vägen.......

I fredags var det sista dagen på SAIK Bandy's Högbo-läger för lillprinsen. Det blev en supervarm dag med mycket bad -  och för lite skugga tyvärr visade sig (Lillprinsen fick solsting....kräktes och hade huvudvärk igår).
Men han hade en bra vecka, så han ska vara med nästa år igen har han bestämt....ska försöka få med kompisen I också.
Finaste mannen kom vid 18.30-tiden och vi handlade med oss lite middag och sedan åkte vi till Hedåsen....mina fina svalkade sig lite.



Igår satt finaste mannen och jag ute på balkongen hela dagen - lillprinsen låg inne på soffan och sov nästan hela tiden (kräktes ngr ggr före kl 12.00)
Vi bara njöt av värmen...så underbart!

Idag vaknade vi till ett svalare väder....nästan igen grått/vitt....men vi har suttit ute idag också. Lillprinsen är piggare idag...men vi har tagit det lugnt.
Finaste mannen tog LillaP och åkte iväg till sitt jobb (ska jobba ngr timmar ikväll). Han ska sova i Gävle men komma hem hit imorgon igen *lycka*

Idag hittade jag en "bastuhandduk" som min mormor vävt i linnegarn....men jag tyckte att den skulle passa så himla bra som duk ute på balkongen.....så fick det bli :)
Så nu har jag en trasmatta som min mamma vävt och en duk som min mormor vävt ute på min balkong - de matchar varandra så bra :)


Nu får det nog bli en latte......
kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar