Välkommen till mig & min värld

onsdag 28 maj 2014

Streets of London........

Min underbara lillprins och jag flög till vackra London i fredags för att tillbringa helgen med finaste mannen/pappis - som vi saknar så....och vi hoppas att han kommer hem snart <3
Min fina syster körde in oss till Centralstationen i Gävle (tack) för vidare avfärd med tåg till Arlanda.....där blev det snabba steg mot flyget som tog oss mot Heathrow där finaste mannen mötte oss med stora famnen <3 Så underbart! Finaste finaste mannen som jag längtat så himla mycket efter och äntligen fick vi kramas & pussas IRL <3

Vi bodde med finaste mannen på Holiday Inn Wembley....nära den enorma Wembley Arena som vi såg fr hotellet.
Lillprinsen hade två önskemål: Se Big Ben och köpa en vit T-shirt med ett stort rött hjärta och texten " I love London". Naturligtvis uppfylldes dessa önskemål :)
Vi hann även med att tillbringa många timmar på Sea Life, sitta vid Piccadilly Circus, shoppa på Hamleys (7 vån. med bara leksaker....renarama paradiset), promenera genom Regent Park och årets morsdag firade jag med mina fina på London Zoo :)

En underbar helg i London för oss alla tog slut alltför fort.....måndag morgon började vi hemresan med London Underground ca 7:30 lokal tid och hemma i Sandviken landade vi ca 19:00 lokal tid. På resande fot hela dagen och min underbara lillprins klagade inte en enda gång <3 Sjukt stolt mamma <3

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar