Välkommen till mig & min värld

söndag 18 maj 2014

Firande.....

Världens bästa lillprins kom hem kl 10:00 idag :)
Kl 12:30 väntade lite fotbollsträning inför Swedbankligan som spelas ons-tors nästa vecka :) 10 härliga killar dök upp i Vasaparken och tränaren J körde 1 1/2h med dem i 28*C värme.

Foto: Fotbollsträning inför Swedbankligan.

Efter en stilla promenad hem fr Vasaparken blev det dusch och lite mat i magen innan vi åkte till min fina syster & co för lite födelsedagsfirande.
Min lillprins bästa Guffa fyllde den 15/5....men vi firade honom idag :)
Lillprinsen var överlycklig för att hans moster hade hittat laktosfri rulltårta <3

Min lilla mamma fyller år imorgon (81 år....hipp hipp hurraaa!). Min fina syster och jag bestämde att vi skulle fira henne idag :)
Men våran "rally-rullstols-mamma" hade inte tid med oss *ler*
Ja, ja......huvudsaken är att hon är pigg....men riktig med oss är hon inte längre. Ett tag var jag hennes mamma (min mormor) och ett tag var jag hennes mormor (min gammelmormor)...men mig själv var jag aldrig.....min fina syster var mig....tur vi orkar skratta åt allt jag och min fina syster :)

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar