Välkommen till mig & min värld

söndag 11 maj 2014

And the winner is.................

Igår lämnade min lillprins hos min fina syster m familj vid 13-tiden med kladdkakan under armen (inte bokstavligen....he he) och jag susade ut på E16 med LillaP mot Gävle.
Plockade upp kollegan O (han bor ganska centralt i Gävle) och sedan blev det Gävle Golfklubb.....Hej & Ho....premiär!!! Har aldrig...och då menar jag aldrig spelat ngn annan form av golf än minigolf....men oj vad det var skoj :) Vi började med att slå en hink med bollar på ranchen innan vi sedan gick till "Pay & Play- banan"....9 hål. Vi spelade i två lag (4st i varje lag).....mitt lag gick hela rundan på 9 hål....tog oss 1 1/2h och över 6000 steg enl min stegräknare :)Andra laget avbröt efter 5 hål...."baren" lockade ;)
Kvällen avslutades med god mat och härligt umgänge med underbara kollegor.

Strax före 21:00 körde jag upp framför bästa A & L's hus på "Djungelvägen" där min lillprins var tillsammans med sin moster & guffa (+ I & L). De hade grillat under kvällen och nu väntade Schlagerfestivalen fr Danmark. Vi saknade dock finaste mannen (han tittade på programmet i London)....snyft! Lillprinsen och jag åkte hem efter att Finland hade sjungit....en trött mamma och en trött lillprins landade hemma strax före midnatt....gäsp!!
And the Winner is.....Austria!!! Rätt låt vann.....enl. mig iaf.

Innan jag somnade ringde jag och pratade med finaste mannen <3 Jobbigt att inte veta när vi ses igen....snyft! Älskar....saknar....längtar!

Idag gör vi inte många knop lillprinsen och jag....njuter av en latte och målar mina naglar....
Förra veckan var de rosa....

Idag blev de blå-vita.....


Trevlig söndag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar