Välkommen till mig & min värld

lördag 17 maj 2014

Ett eget liv..........

Vaknade tidigt som vanligt....men valde att ligga kvar i sängen och lyssna på radio och läsa morgontidningen...skulle inte ha gjort det...suck! Pang så kom det...Välkommen huvudvärk!
En Alvedon senare och frukost i magen var den botad :)

Körde igång tvättmaskinen, diskade, vek tvätt, hängde tvätt....och njöt av en latte innan jag susade ner på stan....lite shopping väntade. Passade även på att njuta av årets 1:a mjukglass...mums!
Mjukglass är ju min lillprins favoritglass....men det är svårt att hitta laktosfri mjukglass :(
På "Selmas café" har de iaf låglaktos...så vi får testa det.

Fick en "spark i baken igår"......måste skaffa mig ett eget liv......vad nu det innebär?

kramkram


ps. Grattis alla i Norge!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar