Välkommen till mig & min värld

fredag 16 maj 2014

All by myself.............

Efter en arbetsvecka  som har varit mer än fullspäckad blev det äntligen fredag...........men en fredag som jag tillbringar allena :(
Min lillprins åkte till sin pappa idag *snyft* - men han kommer hem igen på  söndag kl 10:00 lagom till fotbollsträningen inför kommande veckas Swedbankligan (spelas onsd-torsd).
Finaste mannen är fortf kvar i London....fast han vet jag ju inte riktigt när han kommer hem....*snyft*......ngngång när jobbet är klart....hoppas till veckan...men vi får se....längtan fortsätter.

Mitt fredagsnöje och sällskap är mr Tomas Ledin :)
1 1/2h krogshow på SVT1....underbart! Jag bara älskar hans musik och hans röst är det ju ingé fel på direkt heller ;)
Så är han ju uppvuxen i fina Sandviken också....he he he
När jag gick på högskolan i Gävle (fritidspedagogutb) gjorde jag praktik hos Tomas Ledins mamma ;)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar