Välkommen till mig & min värld

onsdag 2 mars 2016

En dag av oro....

I måndags jobbade jag först på mitt vanliga jobb och sedan på kvällen jobbade jag  i kiosken igen på Göransson Arena. 5:e och avgörande kvartsfinalmatchen mellan SAIK - Hammarby. Först skulle jag jobba i kiosk #1 men sedan blev det i kiosk #6. Vi sålde slut på i princip allt!! (nästan 3000 i publiken). Till allas glädje vann bästa SAIK med 8-3!! Tjohooo!!!
Nu väntar semifinal mot VSK (Västerås som är regerande svenska mästare....blääää!)


Igår hoppade J över fm-passet (bandyträningen), men kvällspasset var han med på (17.30-18.30)
En nöjd J klev av isen efter 1h träning. Inte varje dag som A-lagets spelare #95 står och skjuter skott på honom....och han gör ngr snygga räddningar *ler*
För er som inte vet, så är #95 Erik Pettersson (landslagsman och en av Sveriges bästa unga lovande bandyspelare).

Finaste mannen jobbade en lååååång dag igår (han ska egentligen bara jobba 50% =4h). Han kom hem strax efter oss....hmmm
Efter middag och duschning (för J) så hade de film-mys *kärlek*
De tittade på.....


J brukar inte svära....men nu bad han om ursäkt innan och sedan sa han: En jäkla bra film mamma

Idag stod det tidig väckning på agendan....kl 07.00 skulle finaste mannen vara på Gävle sjukhus. Jag skjutsade in honom och sedan åkte jag hem igen......nu har vi en dag av oro framför oss (eller jag iaf.....J förstår nog inte vidden av dagens ingrepp och jag planerar inte att berätta det heller)

En latte och sedan försöka skingra tankarna med olika sysslor innan J har veckans sista träning innan resan mot Motala på fredag.

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar