Välkommen till mig & min värld

söndag 28 februari 2016

7 år har gått.....

Idag är den dagen här igen....den dagen som jag aldrig kommer att glömma...den dagen som förändrade mitt & J´s liv för alltid för 7 år sedan.
Min fina syster räddade oss då och jag är henne evigt tacksam för det.
I början kände jag panik den här dagen....men inte nu längre....nu är jag 1 miljon ggr lyckligare

Lånad bild fr internet

Min fina J & hans lag spelade en träningsmatch mot Selånger hemma i arenan. Tappra killar kämpade men bollen rullade inte deras väg.....det blev förlust med 7-9.
J och hans målvaktskompis delade på halvlekarna....och J täppte igen sin del av 1:a halvlek....men sedan släppte han in 4 i andra. Superstolt mamma.
Den här veckan blev det 5 dagar/kvällar på arenan - lite av mitt andra hem (LOL)



Nu laddar J för sportlov med mycket bandy...jag ska jobba 2 dagar....likaså finaste mannen....sedan får vi rå om varandra *kärlek*

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar