Välkommen till mig & min värld

onsdag 16 mars 2016

Vår i luften......

Nu är bandysäsongen över och ngr månader får skridskorna vila (inför v 32 plockas de fram igen....Sommarbandyskola väntar).
De körde träning både måndag (18.40-19.40) och tisdag (17.30-18.30).
Nu återstår att se om det blir ngn avslutningsfest för killarna eller inte. Jag frågade lagledaren....men hon visste inget.





Den här veckan har jag andats djupt och stilla på jobbet...."sväljer" en hel del ord som jag eg skulle vilja säga.....men avstår och avvaktar *klokt*
Försöker hitta glädjen och hittar på aktiviteter med barnen.
Våren = blåsa såpbubblor :)
Påskpyssel
Vinyl-skålar/LP-skålar
Man hinner med en hel del bara man vill *ler*
Idag var det helt underbart väder ute....sol och blå himmel, vad mer kan man begära *ler*




Efter jobbet hämtade jag hem J från kompisen L
Nu när träningarna lagts på vilohyllan, finns det tid för kompisar *ler*
Finaste mannen kom hem kl 17.00...han hade varit en sväng till lägh på Brynäs.
Plättar stod på önskelistan....så det bidde 
dagens middag här hemma.
Nu sover mina fina....båda 2 (mannen somnade ca 20.00 och J somnade ca 21.00) och endast mamman i huset är vaken.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar