Välkommen till mig & min värld

söndag 31 januari 2016

Sista söndagen i månaden....

Sista söndagen i månaden kör Konditori Marangoni Fikabuffé mellan 11.00-15.00 - nam nam
Finaste mannen nappade på tanken och ca kl 13.00 klev vi innanför dörrarna. Men vi var visst inte de enda som ville fika en söndag i januari i Sandviken *ler* Vi väntade en stund....och sedan fick vi ett bord för 2
Fanns helt galet mycket gott....till glädje för alla "smaklökar". Den som ville kunde äta smörgåstårta, härliga frallor med div pålägg, semlor och inte att förglömma bullarna och kakorna


Åt även 2 st frallor för att balansera upp sötsakerna :)


Nu får det vara nog med go´fika ett tag framöver....ha ha ha.
Men nästa gång ska jag bjuda med min fina syster med man (det får bli min födelsedagsfika) - de kunde inte idag tyvärr :(

Snart är min mammalängtan över.....J kommer hem om ca 30 min *lycka*

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar