Välkommen till mig & min värld

tisdag 5 januari 2016

Så kom snön......

Igår återvände finaste mannen till jobbet, dock bara 50% hela januari.
Lillprinsen ville shoppa (han fick ju en del presentkort i julklapp) - han var klar med sin shopping efter ca 40 min....ha ha ha
Mamman släpade runt honom 3h till - min Iphone var inlämnad på lagning och mannen slutade kl 14.00.

Det började snöa lite igår och sedan fortsatte det idag....så i morse när J vaknade sa han: YES!!!
Längtan efter att åka längdskidor tog över hand och på eftermiddagen spårade han ett kort spår på baksidan.....han tog 3 varv innan han var nöjd :)

 



Mannen och jag gick vår kvällsrunda som vanligt - det var ca -12*C så det bet lite i kinderna.


Nu tittar vi på JVM-finalen....Finland vs Ryssland som går till förlängning 
Hua....3-3 efter full tid (Finland ledde med 3-2 när det återstod ca 9 sek)
Hoppas hoppas att de finska smålejonen gör första målet i förlängningen och vinner JVM på hemmaplan.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar