Välkommen till mig & min värld

söndag 14 februari 2016

Kärlekens dag är här igen.......

Alla hjärtans dag och jag saknar min underbara J (han åkte till sin pappa i fredags kl 19.00....men han kommer dock hem kl 19.00 i kväll *lycka*)

Jag brukar inte göra reklam särskilt ofta.....men nu...min fina syster tipsade om denna hudkräm och finaste M köpte dem som gåva till mig *tack*
Huden känns som världens lenaste babyrumpa :)
Ett tips från mig till dig: Köp dessa från Lumene


Förra helgen var det Knatten cup här i Sandviken (bandyturnering för U11 & U12 lag fr hela Sverige.....fast det gäller att vara snabb med anmälan om man ska få plats.....grupperna var fullbokade 6 månader innan cupen spelades)
Min J spelade sista året...U12 som de är. När man är SAIK´s äldsta lag får man byta om kungligt.....


Stort att få byta om i A-lagets omklädningsrum....J hade Linus Forslunds bås :)


J spelade i SAIK svart och de vann 1 match (7-0....J höll nollan!!! Stolt mamma) och sedan förlorade de 2 matcher. De hade otur i sin 2:a match....de hade galet många chanser...men hade de lyckats få in bollen i mål på sina chanser, hade de vunnit 2-siffrigt. Men vilka kämpar de är!
SAIK vit vann också 1 match och förlorade 2. Med andra ord....2 jämna lag....båda målvakterna släppte in 8 mål och SAIK svart gjorde 11 mål och SAIK vit 10 mål.



Nu är det 11-manna som gäller för dessa killar.....på fredag väntar träningsmatch mot Falun hemma i arenan. Veckan efter det är det träningsmatch mot Sirius (Uppsala) också hemma i arenan.
Sedan 4/3 blir det avfärd mot Motala och Danske Bank cup för U12-lag (5/3).
Vi är inbokade på hotell Nostalgi Hamn/City.


Bild lånad fr Internet

kramkram och njut av att ha dina nära & kära i ditt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar