Välkommen till mig & min värld

fredag 29 januari 2016

Sista fredagen i januari 2016

Nu är den här....sista fredagen i januari 2016!
Tiden bara flyger iväg och nu är det bara ngr veckor kvar innan det är sportlov (vecka 9)

Den här veckan har iaf den här mamman varit lite lat och inte gått rundan med mannen varje dag....har varit sjukt trött vissa kvällar efter att först ha jobbat, sedan varit med J på hans träningar (tisdag 17.30-18.30 och onsdag 17.30-19.00), lagat middag och diskat....men jag älskar min lilla familj och jag gör allt för att vi ska må bra <3
Var med J till Synsam i torsdags...hans lärare trodde att han skulle behöva progressiva glasögon....men där hade hon fel! Hans syn har inte ändrats sedan sist (18 månader sist han var till optikern).

Idag slutade jag kl 15.00 och jag susade hem till min underbara J - mannen kom hem efter mig.
Vi hade lite fredagsmys lite tidigare än vanligt eftersom J skulle bli hämtade av sin pappa ngngång efter 18.00. Först skrev pappan att han hämtar J kl 18.00.....sedan skrev han att han ringer J när han åker från Gävle. Han kom ca 18.30.
Fattar ingenting men jag tror att detta är bara för att jävlas med mig eftersom jag håller mig till domen ang vilka veckohelger som är hans. Hans helger är jämna veckor och han slutar ca 14.30.....Under alla år har han hämtat J ca 15.30....men inte nu...hmmm
Strunt i det....jag har min underbara son mer än gärna och helst hela tiden <3

Finaste mannen och jag har inga planer....tjaa...mannen ska handla med sin pappa i morgon. Sedan ska vi gå en runda medans det är ljust - ett måste!
 Nu ska jag njuta av ledighet och att bara vara...nästa helg blir det bandy för hela slanten - Knatten cup väntar för J & hans lag :)

kramkram


Våra skor....Keen...Lundhags och Kuoma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar