Välkommen till mig & min värld

söndag 3 januari 2016

Premiär!!!!

Idag äntligen blev det en premiärtur på Storsjöns is....som vi har väntat och längtat! Nu har de plogat en bana fr Hedåsbadet till Strandbadet, Årsunda.
Vi var inte ensamma ute på isen idag...men vad gör det....finns ju plats för oss 
alla som vill åka.
Jag har inga långfärdsskridskor utan åker runt på mina gamla hederliga konståkningsskridskor *lol* (funkar bra för mig......ha ha ha)



"Premiär" för min favoritfilm i år....Jag bara älskar Top Gun!!!
Tänk att den hade premiär för 30 år sedan och den håller än!! Kultfilm och man ska se den minst 1 gång/år - vilket jag gör....oups! (har sett den minst 30 ggr redan!)
Spelar ingen roll hur ofta jag ser filmen....så kommer tårarna på samma ställe...varje gång! *snyft*
"Take me to bed...or loose me forever" - luv it!


Bildresultat för top gun
Lånade bilder fr internet :)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar