Välkommen till mig & min värld

torsdag 3 juli 2014

Utlandet fick lite besök idag......

Klockan 06.00 pep lillprinsens Star Wars väckarklocka igång.....han var snabb med att stänga av den och sätta sig upp *gäsp*
Frukost i magen för lillprinsen och mig....finaste mannen äter inte frukost såååå tidigt.
Prick 07.00 körde vi iväg - som planerat.
Jag körde lilla familjen till Grisslehamn och Eckerö-färjan som avgick kl 10.00.
Galet mycket folk....men vi fick plats :)
Vi åkte fram- & tillbaka till Åland utan att kliva av.
Lite shoppade vi......men inte på långa vägar som vissa andra....jösses vad vissa "släpade" öl-lådor...ha ha ha
Färjan var tillbaka i Grisslehamn strax före 15.00.
Lilla P stod och väntade så snällt på parkeringen och jag körde oss hem till Sandviken igen....vi landade hemma på Hvb 18.00 (11 h senare).

Trött mamma, trött lillprins....men kanske inte lika trött man (han sov i bilen)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar