Välkommen till mig & min värld

måndag 14 juli 2014

Lilla familjen samlad hemma....

Söndag v 27 packade jag lillprinsens semester-väska...han skulle hem till sin pappa i 2 veckor....snyft-snyft....vi flyttade in i varandras hjärtan (snyft).


Finaste mannen och jag flyttade till Gävle....jag hade en jobb-vecka framför mig med schemajobb....schema för 16 pedagoger....3 avdelningar...2 hus... täcka fr 06.00-18.00....och inte att glömma 8-veckors rullande fredagsschema - men jag fick ihop det! Hejja mig!
Finaste mannen hade semester :)

I måndags när jag kom hem fr jobbet packade vi med oss lite middagsmat och åkte till ett ställe som kallas för Fjärilsvägen.

I lördags åkte vi till Medskogssjön för sol & bad...tja...jag badade inte men finaste mannen gjorde det :)

I morse kom det sms från min sons pappa.....min lillprins mamma-längtan var för stor....så han kom hem.....sommarens 2-veckor hos pappa blev bara 1 vecka (egentligen får ju pappan ha honom 2x2 veckor varje sommar).



Så nu är hela lilla familjen samlad igen <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar