Välkommen till mig & min värld

söndag 22 maj 2016

Snövit och hockey-VM

Min underbara J och jag tillbringade ngr timmar i Gavlerinken Arena medans finaste mannen tillbringade ngr timmar på sitt jobb.
Jag vann ju 2 st biljetter till Snövit - the musical
Så bra och sååå härliga artister. Yohio var prins Erik av Gnarp och Nanne Grönwall var drottning/häxa.....men bäst var nog the Konrads = dvärgarna :)
J ville köpa CD:n så den gick varm hela vägen hem.
Vi hämtade mat fr MAX innan vi åkte till mannens jobb (kl var 16.30 när vi kom dit). Tyckte det var bäst att äta middagen där innan vi åkte hem till Sandviken.

Nu är det snart slut....hockey VM alltså.
Canada vinner VM....Grattis säger jag med 2 min kvar (1-0)
De finska killarna kommer ingenstans tyvärr....men silver i VM är inte fy skam!
Ryssland vann bronset i sitt hemma VM (Grattis!)

I morgon är en ny vecka....den sista denna månad. Jag ska träffa en vän som jag inte sett på ett tag - vi jobbar inte i samma kommun längre. Vi ska träffas i Valbo....mitt emellan Gävle och Sandviken.

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar