Välkommen till mig & min värld

lördag 21 maj 2016

6 1/2 år.......idag!

Idag har jag och mannen i mitt liv varit tillsammans i 6 1/2 år *kärlek*
Glad att jag vågade älska igen.
Jag känner tacksamhet över att jag lever och får se min underbara J växa upp.
Mycket har hänt sedan den där dagen i februari 2009.


Min lillprins är hos sin pappa i Gävle (åkte igår kväll kl 18.00)
Mitt mamma hjärta kommer aldrig att sluta längta.
Men han kommer hem i morgon igen kl 12.15 (lämnas i Gävle).
Vi ska se Snövit - the musical kl 13.00 i Gävle (Gavlerinken). Jag hade turen att vinna 2 st biljetter i en tidningstävling......hade glömt att jag skickat in till den....så det var renarama turen att jag läste Annonsbladet lite noggrannare än vad jag brukar göra *ler*
Får se om mannen ska jobba medans vi är och ser musicalen.

Idag spelas semifinalerna i ishockey - VM
Finland vs Ryssland 3-1
Canada vs USA.....står 1-0 just nu......
Hejja Hejja Finland!!!!!!
Vore hur coolt som helst om Finland vinner i morgon.....Finland har ju redan vunnit JVM och U18VM i år. En trippel vore väl inte helt fel?


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar