Välkommen till mig & min värld

lördag 27 februari 2016

Snart är februari slut.....

Tiden går fort....snart är februari över för denna gång. Sist jag skrev var det 14/2...sedan dess har jag hunnit bli ett år äldre. Fick en helt underbar rosbukett levererad till jobbet från mannen i mitt liv *kärlek*


Firade min födelsedag på Göransson A
rena - var annars (LOL). J´s bandy lag hade träningsmatch mot Falun (11-mannaspel).....det var 3:e matchen mot Falun och innan hade båda lagen vunnit en varsin match - hemma i arenan är killarna starka...de vann dagens match med 9-8 (jämn match med andra ord). J och målvaktskompisen stod halva perioden var....J började och han släppte in 3 mål...men i andra halvlek täppte han igen (stolt mamma)


Lördagen tillbringade vi också på Göransson Arena....bästa SAIK spelade 1:a kvartsfinalen mot Hammarby (det blev vinst). Sedan vann de 2:a kvartsfinalen i tisdags och de hade chansen att avgöra hemma i torsdags.....men icke då....det blev förlust, så kvartsfinalen fortsätter...match #4 spelas idag i Stockholm. Hoppas de vinner nu då!!!
Jag jobbade i kiosken i torsdags....så jag såg inte så mycket av matchen. Men J var där med sin pappis...så de fick se en spännande match där SAIK fick jaga för att komma ikapp.


Den här veckan har det varit lite kaos på jobbet.....men jag har överlevt *pust* Har även tillbringat många timmar i Göransson Arena: Tisdag 17.30-18.30 hade J träning....Onsdag 18.00-19.00 hade J träning.....Torsdag kiosktjänstgörning 17.50-20.50.....Fredag 16.50-17.50 hade J träning....och i morgon har J´s lag träningsmatch mot Selånger (11-manna).

Nästa vecka har J sportlov....jag jobbar bara måndag & tisdag...sedan är jag ledig....välbehövligt känns det som :)
J ska träna 4 ggr på 3 dagar.....måndag 11.00-12.30, tisdag 11.00-12.30 & 17.30-18.30 och sedan onsdag 18.00-19.00.

Men nu är det lördag....mannen är och handlar/besöker apoteket med svärfar....J är hos sin pappa (åkte igår kl 19.00 och kommer hem ikväll kl 19.00) och jag njuter av en latte och tittar lite på Vinterstudion (de ska ju visa Hammarby vs SAIK om en stund)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar