Välkommen till mig & min värld

lördag 27 december 2014

Julen 2014 kom och gick........

Julen 2014 kom och gick......det blev även en vit jul och minusgrader. Underbart!
Julaftonen började med frukost, sedan fortsatte vi med julbastu innan vi öppnade paketen som låg under granen. Jag fick ett par strumpor av mannen i mitt liv *tack*
Sedan åkte vi hem till min fina syster och hennes familj lagom till "Kalle Anka & hans vänner". Som vanligt var det helt underbart och fridfullt. Vi åkte och tände ljus på pappas grav samt i minneslunden. Lillprinsen fick öppna ngr fler paket....han fick kläder som han genast bytte till :)
Innan vi åkte hem till Hvb, var vi en stund hos min svågers bror och hans familj.
God Jul till alla!

Juldagen vaknade vi till -18*C och gnistrande snö! Underbart!!
En dag då vi bara var......finaste mannen var ute & gick.

Annandag jul....min fina systers födelsedag!!! GRATTIS!!!!
Var till lilla mamma med min fina syster och systerdotter A. Mamma var pigg och pratade (men hon börjar tappa talet tyvärr *snyft*). Jobbig stund för fina A....men mummu kände igen henne iaf (mig och min fina syster kände hon inte igen).
Kl 13.00 var lillprinsen och jag på Göransson Arena för annandagsbandyn mellan SAIK - Västerås (tyvärr förlust). Lillprinsens lag hade uppgiften att sälja matchprogram denna match. Finaste mannen dök upp strax innan matchstart kl 14.00. Tack Hagge för biljetterna <3
Efter matchen blev det middag innan vi åkte över till finaste syster på födelsedagsfika. Gott gott gott med marängsviss *mums*

Idag är det vardag igen på sätt och vis....eller det är ju lördag...men ni fattar :)
Jag är dock fortsatt ledig.......med min lillprins <3
Min lillprins åker till pappa sin 31/12 kl 10.00 och kommer hem 2/1-15.

Snart firar vi nyår och människor börjar fundera över alla löften de ska ge under kvällen/natten. Jag har ett löfte och en önskan för 2015...men jag håller dem för mig själv ;)
Vet inte ens vad jag ska göra eller var jag ska vara och fira in det nya året.....det återstår att se.

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar