Välkommen till mig & min värld

torsdag 21 augusti 2014

Veckan lider mot sitt slut.....

Min lillprins första vecka i åk 4 börjar lida mot sitt slut. I tisdags traskade vi tillsammans till skolan.....men mamma fick inte följa med in i klassrummet *pinsamt kanske*
Dag 2 tillbringade de på BJ-arena....friluftsdag/friidrott.
Dag 3 (idag) fick de sina datorer....lycka!

Min vecka på jobbet har varit väldigt turbulent....hänt en hel del...mycket barn och nya kommer det hela tiden.....ingen aning var det slutar...*pust*
De 2 senaste dagarna har vi haft 68 barn på min avd till mellis.

Imorgon är det fredag igen....jösses så fort dagarna blir till veckor...Det är dags att packa min lillprins helgväska igen - pappahelg väntar fr fredag 15.00 till söndag 15.00.
Lillprinsen har bandyträning på söndagkväll kl 17.20-18.20 igen :)

Imorgon kväll ska jag hjälpa bästa J i Göransson Arena....SAIK's herrar har träningsmatch mot Zorkij (18.00-20.00). Men först ska jag jobba 9.00-16.30, sedan susa hem till Sandviken...jobba lite i arenan och sedan susa hem till min fina man i Gävle *kärlek*

Men idag har jag och min lillprins haft 2h spelkväll....kan ju säga att den här mamman vann inte :(


kramkram och trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar