Välkommen till mig & min värld

måndag 18 augusti 2014

Orken är slut.......

Idag tog orken slut när jag kom hem.....tur det fanns rester i kylskåpet #lucky me!
Har hänt galet mycket på jobbet idag....mer än vanligt...och inget man verkligen hade väntat sig....pust! Innan dagen var slut fick jag en kram fr bästa kollegan A och bästaste S....behövde verkligen det...kramar alltså!

Har även ringt och pratat med finaste mannen....saknar så men han är bara så bra på att lyssna....får ett lugn när jag hör hans röst...älskar den mannen så ofantligt mycket <3

Fick även ett mail fr min rektor.....har bara sån' lust att rama in mailet *tack*

Imorgon tar vi nya tag....lillprinsen börjar åk 4.....mellanstadiet....stor kille jag har hemma hos mig <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar