Välkommen till mig & min värld

söndag 24 augusti 2014

Söndag......

Nu är både jag och lillprinsen min hemma i Sandviken efter att vi båda tillbringat helgen i Gävle - lillprinsen hos pappa sin i Bomhus och jag hos finaste mannen på Brynäs...inte så långt ifrån varandra...men ändå på behörigt avstånd *skönt*

I fredags landade jag hemma hos finaste mannen vid 20.00-tiden (jobbade en sväng med bästa J i kiosken/receptionen, Göransson Arena) under SAIK's herrars träningsmatch mot Zorkij (SAIK vann).
Igår lördag var vi en sväng nere på stan...händer inte så ofta :) Blev lite shopping innan vi åkte till Hedvig's Trädgård och fikade på "Anna's Kafé och Kök"

Jag åt världens godaste Citron-marängpaj.....mmmm

Idag fyller min guddotter 22år GRATTIS!!!!
Vi får fira henne när hon kommer upp hit ngngång i september (hon bor ju nere i Växjö sedan ngr år).
Men jag måste visa tårtan hon gjorde till sig själv igår när hon hade fest för sina vänner.


Bilden är lånad fr min guddotters FB-sida *jag bara älskar Mumin*

Idag körde jag hem vid 14-tiden...lillprinsen skulle anlända hit vid 15-tiden, till Statoilmacken här brevid :)
Fick ett sms fr lillprinsen pappa att farmor skulle följa med....hon har aldrig varit till Sandviken....hon ville se var min lillprins går i skola, spelar bandy samt var han bor. Pratade och kramade farmor en stund....hon håller en fasad utåt.....hon har cancer och lever inte så länge till har jag en känsla av :'(

Finaste mannen stannade kvar i Gävle....kanske bara en känsla jag har, men finaste mannen "höll lite avstånd" i helgen....har "närhetsbrist" och känner mig pestsmittad......*snyft*

kramkram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar