Välkommen till mig & min värld

söndag 8 april 2012

Tack för besöket.......

Idag var jag och hälsade på min mamma på Kremlan. När jag kom gick mamma  fram och tillbaka i korridoren med en pärm under armen.
Jag sa: Hej mamma. Hon tittade på mig som om jag var en främling...så jag frågade: Mamma vet du vem jag är? "Klart jag vet...du är Eija" svarade hon och fortsatte att gå.
Jag hade med mig jordgubbar och en Påskblomma, så jag sa till mamma att vi kan väl gå in till henne.....men det skulle hon inte.....hon skulle iväg till jobbet....men sedan skulle hon hem till mamma & pappa.......så hon bara gick iväg och fortsatte sitt traskande fram och tillbaka i korridoren

Jag pratade med personalen innan jag gick......med tunga steg tillbaka till parkeringen. Mitt hjärta gråter.......för min mamma finns inte, fast hon lever.....tungt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar