Välkommen till mig & min värld

fredag 6 april 2012

En Lååååång fredag.....

Idag har min underbara M och jag varit på stan och fikat, Wayne's Coffee var annars......vårt speciella fik <3 Vi hade "date" med en gemensam gammal klasskompis.....så skojsigt!
Träffade även en gammal jobbarkompis och hans fina sambo där.

Min svärfar ligger inlagd  på sjukhuset sedan i onsdags. Första natten på hjärtavd......men sedan igår på infektionsavd. Han blir nog kvar ett tag till.....och jag hoppas att en vårdplans skrivs innan han får åka hem.
Vi var dit och hälsade på honom ett tag....han ser piggare ut idag och humorn är det inget fel på <3

Den här mamma saknar lillprinsen så otroligt mycket (men han kommer hem på tisdag......ska bli så skönt) <3<3<3

GLAD PÅSK ALLA PÅSKGUMMOR OCH PÅSKGUBBAR...ALLA KYCKLINGAR OCH PÅSKVIPPOR.....NJUT "ÄGGSTRA" MYCKET AV VARANDRA

2 kommentarer:

  1. Hej Eija,

    Jag hittar ingen e-postadress till dig, så jag försöker här.

    Den lilla lila ugglan som var med i utlottningen på Skapligt Enkelt, vill gärna komma hem till dig. Vart ska jag skicka den? mvh git (git.lindqvist@gmail.com)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Git!
      Har mailat dig :)
      Tack för att jag fick vinna den ortoligt söta lilla lila ugglan!

      Radera