Välkommen till mig & min värld

fredag 27 april 2012

April lider mot sitt slut.....

Tänk vad fort tiden rusar fram.....det är redan sista helgen i april....och på tisdag sjunger vi "Sköna Maj välkommen......"
Har haft lite kort-veckor på jobbet den sista tiden...skönt & välbehövligt! Vi skulle alla må så himla mycket bättre med kortveckor på jobbet lite oftare.

Idag ska jag bli laglig igen.....hehehe....sommardäcken ska på lillaP......Ja, jag vet att de skulle på redan 15/4 (om inte vinterväglag gäller)....men jag vill ogärna ha sommardäck innan påsken är överstökad.....det blir alltid bakslag under påskhelgerna.
Sedan har lillaP varit på verkstad fram till onsdag kväll. Men nu är den hemma och växellådan är fixad :)

Denna dag börjar jag senare än vanligt.....har bytt med en kollega som ska resa bort, så hon fick min tidiga dag......men i gengäld börjar jag typ 13:30 och stänger stället. Min underbara lillprins ska vara med mig på jobbet....men innan jag kan åka mot jobbet, måste lillprinsen sluta skolan för dagen.

Men tack vare senare jobbstart har jag klarat av helghandlingen.....så skönt! Kändes lite öde inne på Maxi ICA......hehehe....jag & en massa pensionärer.
Ska även hinna med en fikadate med en väninna på Aldos (mamma till en av min lillprins klasskompis).

Det är fredag och min underbara man kommer hem idag.....vi ska hämta honom när jag/vi slutar idag <3 kärleken i våra liv <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar