Välkommen till mig & min värld

måndag 23 april 2012

Show & supé........

Show & supé på Musikbolaget i lördags.....helt underbar kväll tillsammans med mannen i mitt liv, min fina syster & svåger, min systers svägerska & hennes yngsta son......


Kvällens underhållning stod Bessemerskolans Estetelever för och maten lagades & serverades av Restaurangeleverna för.
Min fina systerdotter M var en av soloartisterna (hon sjöng "9-5"....så bra......stolt moster)

Kvällens förrätt: Inkokt röding med vårprimörer & blomkålscremè.

Kvällens varmrätt: Ugnstekt Ockelbokyckling med potatisterrin, ört & smörsås.

Kvällens efterrätt: Vaniljpanacotta med brownie, färska bär & halloncremè


Efter denna supé var vi mätta & belåtna........mums!!
Kvällens underhållning njöt vi av.....härligt!!!

kramkram mina vänner & njut av livet <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar