Välkommen till mig & min värld

söndag 9 mars 2014

Säsongens sista.....

Idag kom min lillprins hem en timme innan träningen (9:30-11:00)...det var dags för säsongens sista träning *snyft*

Foto: Säsongens sista träning för grabbarna i U10 laget *snyft*

Kommer att kännas tomt och konstigt att inte vara med dessa härliga killar och ledare minst 2ggr/vecka.....och inte att förglömma Mammamaffian <3
Men vi har föräldramatchen kvar.....hmmm....vill inte stå i målet...hua....fast Hagge skrattade och sa "Självklart Eija...det blir bra...."
<3 Sedan har ju killarna kvar avslutningsfesten <3

Det går bra för vårat SAIK i år.....U18 killarna har redan vunnit SM-guld *grattis*
U20 spelar SM-final till veckan.....och på söndag är det dags för herrlaget att äntra Friends Arena och möta VSK i årets final. Hejja Hejja SAIK!

I helgen kom äntligen solen.....oj så jag har längtat efter den :) Men med sol och värme kommer min allergi krypande som ett brev på posten.....Jag har funderar varför jag varit sååååå trött under veckan...men det måste vara pollen i luften....vad annars?

Nu blir det duschen och sedan väntar sängen....en nu vecka börjar imorgon :)

kramkram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar