Välkommen till mig & min värld

måndag 21 april 2014

Våren är här......

Bra länge sedan jag skrev ngt här på bloggen.....har funderat och funderat hur jag ska göra med den....om jag ska skippa allt vad sociala medier heter...eller om jag ska fortsätta och skriva precis det jag vill och känner för.
Det är fortfarande frivilligt att läsa min blogg och det är fortfarande du som läsare som väljer att läsa det jag skriver.....jag tvingar ingen att läsa :)

Vi firar Påsk i världen denna helg.
Min lillprins har påsk-helg hos sin pappa i år :(
Men snart...snart kommer han hem (kl 18:00)
Mitt mamma hjärta längtar

Finaste mannen och jag har varit på lite utflykter i trakterna runt omkring samt till Ulva Kvarn utanför Uppsala.
Strålande sol och vackert med alla vårblommor!

Trots att mitt mamma hjärta längtar efter min lillprins så mår jag bra när jag får vara med mannen i mitt liv <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar