Välkommen till mig & min värld

lördag 1 mars 2014

Livet går vidare............

Igår var det 5 år sedan min fina syster räddade mig och min lillprins och för första gången sedan dess hade jag ingen ångest över dagen.....så underbart! Jag är evigt tacksam över att min fina syster och hennes familj fanns där för oss för 5 år sedan och att de fortfarande finns där för oss <3 Älskar dem så otroligt mycket <3
Livet går vidare......och mitt liv är fyllt med kärlek <3

Vi hann svänga våra lurviga på Skridskodiscot inne i Göransson Arena igår mellan 17:00-19:30 lillprinsen och jag - kan ju lugnt säga att lillprinsen åker ifrån sin mamma hur lätt som helst....ha ha ha
Sedan hämtade jag finaste mannen strax före 20:00.....vi hann hem till premiären av "Let's Dance"

Idag har jag bakat bullar......händer inte så ofta....men gott blir det när jag väl gör det......ha ha ha
Bullarna ska säljas imorgon på Arena Jernvallen.....kom och köp!
Imorgon väntar en hel dag i bandyns tecken.....Lillprinsens lag ska ha sitt 1:a poolspel hemma.....tyvärr blir det på uteplan :(
Men så blir det när både A-laget och U18 (eller var det U20?) ska spela semifinalen inne i Göransson Arena.
Ja ja....det blir nog bra iaf :)
Efter U10's poolspel väntar A-lagsmatchen 14:15 på Villa....sedan blir det nog tidigt i säng :)

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar