Välkommen till mig & min värld

lördag 8 september 2012

Tårar & skratt......allt i en salig blandning.....

Igår hade jag en ledig dag......bokade in allt känns det som :)

Kl. 8.00-8.45 var jag i skolan med min lillprins.

Kl. 8.45 for vi iväg till Synsam lillprinsen & jag......här skulle synen kollas. Han säger att bokstäverna hoppar och rör sig när han ska läsa....och han har svårt att hålla sig på linjen.Vi klev ut ur Synsam-butiken efter ca 30 min med ett par glasögon i näven. Lillprinsen ska använda dem under 2 veckor när han jobbar (inte under lek) och sedan ska vi tillbaka på återkoll.
En stolt lillprins ville visa dem för bästa moster (hon jobbar i samma husbyggnad, fast på andra sidan).
Vi inhandlade en macka på Marangoni som lillprinsen fick stoppa i sig på vägen tillbaka till skolan.

11.15 blev jag hämtad av min fina syster. Vi skulle ta farväl av vår fina dagmamma/extra mormor (11.30).
Sorgligt....ja :(
Många skratt blandades med tårarna när vi pratade gamla minnen <3
I vår dagmammas döttrars ögon är jag & min fina syster fortfarande små flickorna <3

Var hemma igen kl 14.30.....pip! Snabb-packade min helgväska & hoppade in i lillaP och ut på E16 (gamla riks80) och mot Gävle. Nu väntade fika med bästa kollegan & vännen L på Wayne's Coffee Gävle Strand <3 Blev mycket fniss och allvar.....sånna är vi <3

Starx efter 17.30 var jag hos mannen i mitt liv <3 Kärlek <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar