Välkommen till mig & min värld

lördag 15 september 2012

Leklandet Delfinen........

Idag var det dags då......min underbara lillprins kompiskalas tillsammans med bästisen I. Skoj, spring och lek......i 2h (med en mat- & paketöppningspaus på 30min). Vilket lättfixat kalas! Det var 9 svettiga killar som åkte hem.....och iallafall var min lillprins supernöjd med kalaset ....och det är huvudsaken :)
Bästisens mamma & pappa var oxå med (även om de inte bor ihop, så delar de på kalaskostnaden) och min underbara M var naturligtvis med <3 ....vad skulle vi göra utan min underbara M.

Jag är en trött men lycklig mamma, som snart ska krypa i säng <3 Älskar min underbara Johannes och jag älskar min underbara M <3

kramkram och var rädd om varandra <3

ps. kusiners pojvänner kallas kusinvänner enl. min underbara Johannes <3

1 kommentar: