Välkommen till mig & min värld

söndag 16 september 2012

Nunna........skulle inte tro det.......

Ibland hamnar jag i en svacka vad gäller mitt yrkesval....skulle kanske vara trevligt med ett nytt jobb så här efter 25år inom samma yrke & samma kommun.
Såg nyss ett inslag på TV om några nunnor i norra delen av Sverige...och näe....jag utesluter nunna som "nytt yrkesval" Hur skulle jag kunna vara tyst i 23h......skulle ju aldrig funka *asg* De får tydligen bara prata under en timme (lunchen). Jag skulle prata av bara den under lunchtimmen att jag inte skulle få i mig någon mat (beach 2013 kanske......hehehe)
Jag får fortsätta med mitt nuvarande jobb tills jag kommer på något annat.... så det så ^_^
Så imorgon mina fina kollegor.....syns vi igen för ännu en ny vecka bland våra levande barn ^_^

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar