Välkommen till mig & min värld

lördag 4 augusti 2012

Slappardag.............

Kan man få ha det? En dag när man inte gör speciellt många knop...Jag har haft en sådan dag idag.....och det känns bara bra :)

Min underbara M tog lilla P och susade in till Gävle imorse (han åt inte ens frukost innan......). Det hade varit ett rejält stömavbrott i Gävle igår em och eftersom han hade förprogramerat sin DVD för en massa friidrottsinspelning och han var osäker på om den stänger av sig helt efter ett strömavbrott eller inte.....tjaa...då valdde han att åka för att kolla.

Lillprinsen blev väckt av mamma...han somnade väldigt sent igår och den här mamma har talat om att nu ska här sovas, för skolan börjar om några veckor. Ibland är jag glad att jag har en väldigt kvällspigg lillprins, men men...ibland önskar jag att jag hade en väldigt kvällstrött liten man här hemma. Men han är aldrig...och då menar jag aldrig sur när jag väcker honom - även om han har somnat sent <3
Men idag behövde han ta en liten siesta.
Även mannen i mitt liv behövde ta en liten siesta idag.......hmmm.....jag får väl ta min siesta en annan dag.....hahaha

kramkram och glöm inte att njuta av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar