Välkommen till mig & min värld

fredag 3 augusti 2012

Halvtid..............

Haft 2 veckors semester och har 2 veckor kvar......min underbara M har bara en vecka kvar....sedan får han packa en resväska (han ska jobba....så det är ingen nöjesresa i den bemärkelsen).

Min underbara Johannes är hemma igen...så underbart! Nu ska han vara hemma tills skolan börjar igen (20/8).
Men oj vad vi hade längtat efter varandra....lillprinsen & jag <3 Så många långa kramar det blev och mamma fick torka tårarna som rann nerför lillprinsens kinder.
Jobbigt att veta hur mycket han saknar sin mamma när han är hos sin pappa, men han vågar inte säga det till honom. Han säger att det är hans hemlighet och att mamma finns i hans hjärta hela tiden. Han är så tapper min underbara lillprins, han besitter en enorm inre trygghet & styrka.....och det kommer komma en dag när han vågar säga till sin pappa att han inte vill åka till honom.

Nu ska jag njuta av mina sista semesterveckor med mina finaste <3

kramkram alla fina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar