Välkommen till mig & min värld

tisdag 10 maj 2016

Nu är vi 2..........

Nu är vi 2 i familjen som är pollenallergiska....min underbara J ska prova om dessa tabletter hjälper....hoppas på det


Idag var det Fritidshemmens dag och jag ska då säga att jag är van med lite mer firande.....fr Gävle vill säga!
Mina kollegor hade planerat en massa lekar (5-kamp) och att vi skulle grilla hamburgare ute...även lite go'fika som de hade bakat i fredags.
Tjaaa.....inga lekar så långt ögat nådde!!!!
Inte ens en pytteliten skylt som talade om att det var Fritidshemmens dag idag
Hoppas på bättre firande nästa år!!!

Nu väntar J & jag på att Eurovisions semifinal #1 ska börja...Finland ska vara med i denna semifinal....så vi får skicka iväg en röst på Sandhja...eller två
Mannen drömmer söta drömmar redan....är skillnad att ha jobbat 50% sedan i januari och nu jobba 100%......tröttheten kommer som ett brev på posten...älskade gubben min

Idag kom min nya reflexmössa....den kommer att bli så bra så i höst :)


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar