Välkommen till mig & min värld

måndag 6 juni 2016

Nationaldag....lediga

Juni och Sveriges nationaldag.
Om en vecka har vi skolavslutning på skolan i Kungsgården....min underbara J slutar åk 5 på tisdag nästa vecka.....jösses så fort ett läsår går.....och jag har mindre än 1 månad kvar att jobba - 1/7 börjar mitt nya liv :)

Idag har vi varit ute och cyklat hela familjen. Mannen cyklade i Högbo (MTB-banor med olika svårighetsgrader hittar man där). Jag & J cyklade t&r Trebo. Härlig cykeltur i finvädret.



Tillbringat ett antal timmar ute på balkongen med näsan i boken "Livet efter dig" av Jojo Moyes
Vilken underbar kärlekshistoria....och många tårar fick torkas. Filmen kommer i sommar (juni/juli)...måste ju bara se den....men inte utan näsdukar *snyft*


Nu tittar vi på "Lyckliga gatan" (sista avsnittet för den här säsongen) och sedan blir det sängen - i morgon börjar jag kl 07:00 *gäsp*

kramkram och go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar