Välkommen till mig & min värld

lördag 22 november 2014

Lördag.......sjuklingar här & där....

Trodde i min enfald att jag skulle sova läääääänge i morse, men icke då....hmm...vaknade kl 8.00 ca - ändå höll jag mig vaken nästan till midnatt. Lillprinsen vaknade strax efter......hostande :(

Kändes konstigt att inte vara med SAIK U11 grabbarna och föräldrarna idag när de hade poolspel i Borlänge , men en hostig son fick stanna hemma. Hade de spelat inomhus hade det varit en helt annan historia (kanske)....men att stå ute i "råkylan" en hel dag kändes inte OK. Vill inte att han ska få lunginflammation eller dylikt nu när det känns som om hans hosta är lite lagom jobbigt. Men grabbarna vann 4 matcher och förlorade 1 match....hejja SAIK!!!

Jag har bara ta'tt det lugnt idag....lagat min Mumin-väska som jag bara älskar (handtagen börjar ge vika......ha ha ha) - har nästan använt den varje dag sedan jag köpte den för ungefär ett år sedan.
Slagit in en julklapp till min guddotter A - köpte innehållet i Stockholm förra helgen.
Pratat med finaste mannen...han hostar värre än lillprinsen *stackare* Han stannar hemma i Gävle den här helgen *snyft*
Beställt årets julkort - lillprinsen ville ha ett foto fr vår Londonresa.
Diskat....lagat lite lunch/middag.....tittat på premiären av Vinterstudion och nu väntar jag på att "Så mycket bättre" ska börja.....idag är det Carolas dag *Lycka för lillprinsens istränare B.....han "dyrkar" Carola *


Blev lite miss i planeringen av denna helg :(
Med 2 sjuklingar *en här och en där* blev det ingen romantisk 5-års kväll för mig och finaste mannen igår kväll. Får planera liiiite bättre nästa gång...hi hi hi


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar