Välkommen till mig & min värld

fredag 21 november 2014

5 år av kärlek.................

Idag är en speciell dag...firar 5 år av kärlek med finaste mannen <3 Han är pusselbiten i mitt liv som var på villovägar i så många år....han är luften jag andas....han är mitt livs kärlek.....och jag kan ärligt säga att det kommer aldrig finnas ngn annan man i mitt liv <3 Lillprinsen är ju en annan man i mitt liv.....men det är en annan sorts kärlek...mitt mamma hjärta kommer aldrig att sluta älska lillprinsen min <3
Hade ju planerat lite firande med god middag m.m...men ändrade planer :(
Finaste mannen är hemma i Gävle med världens hosta och snuva.....krya...snyft Vi får fira lite nästa helg ist......och vi firade lite förra helgen när vi var i Stockholm (fred-lörd).

Stockholm förra helgen var bara så underbart romantiskt. Finaste mannen fick 2 biljetter till musikalen Flashdance i  50-årspresent av mig (ha ha ha...jag ingick i paketet). Vi bodde på ett hotell mellan Vetekatten och PUB - centralt och bra :)
Flashdance såg vi på fredagkväll.....och jag säger bara WOW!!!! Har du inte sett den så är det ett måste...om man älskar filmen och musiken :)

Lillprinsen har också hosta......den här mamman måste ha smittat dem båda med min hosta som jag hade för ca 1 1/2 vecka sedan....mina stackare <3
Min lillprins bandylag ska vara i Borlänge imorgon och spela poolspel, men min lillprins får avstå.....vi tog ett beslut nu i kväll....han får hostattacker så att han nästan kräks.....gör riktigt ont i mamma hjärtat när han hostar <3 Men nu får han vila.....så förhoppningsvis är han "fit for fight" nästa vecka.

Nu ska jag försöka fixa lite advent i helgen......blir lite mycket nästa vecka.....vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt....mycket logistik för den här mamman.
Men det blir nog bra i slut ändan.....brukar bli det ;)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar