Välkommen till mig & min värld

tisdag 23 april 2013

Mamma, jag är inte bättre......

Min lillprins klagade på halsont imorse...men han hade inte feber eller andra "krämpor", så vi kom överens om att han skulle prova. Blev det värre, fick han be fröken ringa.......
Mobilen ringde strax före 14.00 och den här mamman lämnade jobbet för att hämta hem sin lillprins <3
Vi är hemma imorgon också, så får vi se efter det.....Han fick en halv Alvedon när vi kom hem......och den hjälpte.

Nu ska jag njuta av en latte och en liten chokladbit....hi hi hi.....måste ju smaka Marabou's nya choklad Black.....den kan ju vara så fruktansvärt god att det slinker ner en liten bit till.....och en till....och en till.......


Finaste mannen skickade mail till mig idag......han vet att jag bara tokgillar Peter Jöback.....och nu fick jag bloggtips - Peter J bloggar i Aftonbladet :) Tack min underbara man för tipset <3

kramkram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar