Välkommen till mig & min värld

lördag 9 juni 2012

Jag älskar dig......tre små ord.......

Lillprinsen min fick ta bort gipset 5 juni....äntligen.....som vi har väntat på den dagen :)
Men när väl gipset var borta, kom tårarna......snyft......han ville ha tillbaka gipset på armen. Det infann sig en rädsla.....han vågade inte släppa ner armen....men han hade inte ont.
Gipspaketet fick följa med hem.....och 6 juni, på självaste Nationaldagen, köpte vi en låda där allt som har med den brutna handleden att göra ligger i....i "Minnes lådan".

Igår inhandlades lite avslutningskläder....han valde shorts, matchande T-shirt och en svart hatt.....blir såå tjusig såå....mammas snygging <3
Hade även lovat att han skulle få köpa en XBOX 360 för sina försäkringspengar (sveda & värk-pengarna).....nöjd liten man <3
Av bara farten skulle han & pappa-M ha likadana landslagströjor......men mamma då? :)

Johannes: Mamma, jag älskar dig ända till evigheten och tillbaka. Jag älskar pappa-M lika mycket.
Tre små ord.....Jag älskar dig.....säg det så ofta du kan till dem som betyder något för dig.

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar