Välkommen till mig & min värld

onsdag 13 juni 2012

1 år......................

Hur fort går inte ett skolår? Känns som om det var igår min underbara M & jag följde med en nervös liten kille till uppropet första dagen i 1:an.....hmmm.....idag var det avslutning!
Inte klokt vad fort året har gått......och så mycket min underbara lillprins har lärt sig :)
Innan vi gick iväg kom ngr tårar....han ville inte sluta ettan redan......men mamma tröstade lite.....han ska ju ha kvar sin fröken (som han älskar), han ska ha kvar sitt klassrum & samma klasskompisar blir det ju också ( om nu inte någon flyttar.....men han vet iaf att det börjar en ny tjej i klassen till hösten).
Deras avslutning började kl 8.00 i kyrkan.....det var så vackert och den här mamman fick en liten tår i ögat.....de sjöng så vackert <3
Efter kyrkan var det sommarkramar och hejdå!

Vi är lediga lillprinsen & jag.....men våran underbara M jobbar, så efter avslutningen körde vi M till jobbet och vi fortsatte till mitt jobb - vi hann se avslutningen där också och jag fick ge sommarkramar till en massa 3:or som ny flyttar till hus # 2 och börjar i 4:an :)

Trevlig sommar alla sommarlovslediga underbara barn/personer <3

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att ni får en härlig ledighet!
    Ta hand om varandra! <3

    SvaraRadera