Välkommen till mig & min värld

tisdag 6 oktober 2015

Hänt en hel del......

Har hänt en hel del sedan jag skrev sist......
Finaste mannen och jag har varit förlovade 1 månad *kärlek*
Älskar den mannen mest i hela världen.

Veckan efter vår förlovning tog vi med oss lillprinsen till vårt paradis.
Det blev en natt i tält tillsammans hela lilla familjen *lycka*






Min lillprins har kommit igång med bandyträningen igen - de tränar på tisdagar än så länge :) Men tanken är att de ska träna på fredagar också (16.50-17.20).



På jobbet har jag fått ta ett kliv framåt och är nu ansvarig för åk 3 tillsvidare...ingen vet hur länge detta kommer att vara.....men jag är där så länge som det behövs....dagarna fylls med glädje och en massa prat :)

Vi har målat ute med det som finns i naturen = Florell


I helgen som var packade vi LillaP igen (finaste mannen och jag) och styrde kosan mot Insjön - målet var Lundhags Fabriksshop :) Jag hittade en jacka  till mig och ryggsäck till lillprinsen för 1300kr *fynd!*
Natten tillbringade vi i tält på vårt paradis på jorden - kl 20.00 (8.00pm) var det bäcksvart!!! men stjärnklart :)
Morgonen efter vaknade jag vid 06.00-tiden och ca 30 min senare var vi ute på en myr.....det var helt magiskt!




kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar