Välkommen till mig & min värld

söndag 28 oktober 2012

Landat.........

Idag har jag packat veckoväskor.
Min underbara lillprins ska vara hos sin pappa under höstlovet. Bandytrunken packad och dubbelkollad. Skolryggsäcken packad med det han ska ha med sig till skolan efter lovet. Klädväskan packad med x-antal klädesplagg ( 7 st kalsonger, 7 par strumpor, 3 st jeans, 2 st mysbyxor, 3 t-shirtar, 7 långärmade tröjor, täckbyxor, badbyxor och en fleecejacka).......tror ni han klarar sig månne?

Överlämningen skedde 17.00 i Familjerättens kontaktpersonsverksamhetens lägh i Gävle. Lillprinsen ville ligga i min famn och bli vaggad innan pappa kom för att hämta honom *snyft* Mitt mamma hjärta kommer att längta hela tiden och som min underbara lillprins sa: Mamma, du flyttar in i mitt hjärta <3

Min veckoväska har precis landat hos min underbara M. Vi blir sambos under en vecka <3 kärlek <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar