Välkommen till mig & min värld

lördag 26 maj 2012

Värme........

Igår var det en super skön dag.....vad gäller vädret! Strålande sol...som värmde från en klarblå himmel.
Annars hade jag en "konstig" dag på jobbet....inget blev som jag hade planerat. Jag gjorde en massa saker hela dagen (jobbade 7.30 - 13.30), men inget av det jag hade planerat att göra.....utan en massa andra saker som bara föll ner i mitt knä (eller som bara hamnade på mitt bord....eller hur man nu ska utrycka sig).

Men hem åkte jag, bara för att styra kosan tillbaka till Gävle och Naturkompaniet tillsammans med min underbara Johannes. Vår Mission of the Day var att få hjälp med att hitta en bra ryggsäck inför klassresan till Järvzoo på måndag. Vi fick hjälp med att prova ut en ryggsäck som sitter som den ska, utan att belasta axeln på den gipsade armen alltför mycket. Det blev en Haglöfs Corkel....så snygg och praktisk - öppningen är på sidan, vilket innebär att man inte behöver tömma hela ryggsäcken för att komma åt sakerna man har i botten. Och det som är viktigast.....lillprinsen är nöjd! <3

Ni får stå ut med att bilden är åt fel håll...funkar inte att rotera den .....hehehe

Innan vi åkte hem, fikade vi inne på Järnvägsstationen....mums! Och sedan var vi förbi underbara M:s jobb och hämtade hem hans väskor......han cyklade hit igår kväll.......kan ju säga att han missade inte regnet som föll igår kväll.

Men hemma i lugnet satt jag på balkongen och bara njöt.....lillprinsen sprang fram & tillbaka och lekte.

Äppelträdet utanför min balkong blommar för fullt.
kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar